Your voice is electric

For ut på en skogtur tillsammans med syrran imorse och Räk skötte sig bara bra förutom på slutet där hon fick något cp tagg ryck, haha hon är ju söt iallfall!
Sen blev det lite lunch innan jag skjutsade in syrran på stan och då passade jag på att gymma. Sprang bara 2km som uppvärmning och det kändes lekande lätt, sen blev det fokus på bröst och mage och det gick faktiskt riktigt bra!
 
Sen blev det hem, mera mat, prommenera hundarna och sen blev jag uttråkad och inspererad att göra en egen variant på The Female titan från Attack on Titan, har ju inte direkt några bra grejer att göra något kreativt med men det blev helt okej, kanske en framtida halloween look!
 
Resten av kvällen ska jag dejta Strumpan och godispåsen hade jag tänkt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback