Cross your heart and hope to die

Klev upp vid halv 10 idag och tog ut Räkan en sväng på ridbanan med hacket, det var dock minusgrader så underlaget var lite för hårt så red bara i en halvtimma lite lätt och gjorde några galoppfattningar, hon kändes ganska fin ändå. 
Annars så jobbade jag mellan 14-21 och jag hade riktigt bra flow och kände att jag fick mycket gjort och tiden gick ändå ganska snabbt!
 
Imorn så jobbar jag mellan 11-17.30 och efter det så blir det att dra in Räk till hippo för lite ridhustrimm, tror nog jag kommer ta henne på gramanen och rida mer galopparbete för att hon ska få lite stöd att komma under sig ordentligt och lossa i ryggen. 
 
För övrigt som inte har något att göra med det här inlägget men kan vi ta ett moment och kolla hur långt mitt hår har blivit. Trodde aldrig att dagen skulle komma när mitt hår bestämde sig för att börja växa ut igen efter år av hårmördande!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback