Heaven and hell it's all here

For ut en timma i skogen med Räk idag och hon skötte sig fin fint, är ju dock bara is så går ju inte att göra annat än att skritta men det är mysigt det också, hon klagar inte iallfall.
Annars har jag städat lite på mitt rum och slagit in de sista julklapparna, har nog aldrig haft mindre julkänsla i mitt liv men men, det kanske känns mer imorn då det faktiskt är julafton.
 
Blir att kliva upp tidigt imorn iallfall och fara in på hippo med hästarna på morgonen, ska nog försöka ta några språng med henne, är ju faktiskt första Micke träningen den 2 januari.
 
Ska bli lite spännande och se vad han tycker om henne och förhoppningsvis så är hon på likabra humör som hon varit den senaste tiden och skämmer inte ut mig totalt. Hahah men man vet ju aldrig med mitt lilla Kräk
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback