Im a heartbreaker

Den här dagen blev ju inte riktigt som planerat om man säger så.
 
Klev upp vid 8 och for in med Räk till ridhuset och trimmade lite och hon var verkligen fin, jobbade mycket med traven och lösgörande och växlade lite mellan att sitta ner på henne och rida lätt.
 
Sen när jag skulle hem (jag var själv med henne) så skulle jag lasta på henne och hann bara in och knäppa fast henne innan hon försökte backa ut igen och fick då panik när hon satt fast och säkerhetsspärren lossnade inte så fick försöka våldslita loss henne och lyckades på nått vis fucka upp mitt finger, blödde som faan först och sen när jag tvättat bort de så ser jag att mitt finger är ungefär 3 ggr så stort, snett och alldeles blått. Fick hjälp att lasta på henne igen och åkte hem och sen åkte jag till aktuen.
 
Väl där blev jag skickad till vårdcentralen med en väntetid på 2 timmar för att komma in få vara där i 3 minuter innan de säger att jag ska tillbaka till akuten för att röntga de. 
 
Hur som helst var ingenting brutet eller ur led utan har bara en jätteblödning i fingret som bör lägga sig av sig själv, som tur var är det vänster hand men jag känner mig fortfarande helt invalid...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback