Put back the pieces of my broken heart

Igår gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra, jag for på gymmet. Applåder till mig tack!
Har inte varit där på kanske 2,5 månad och det kändes, dock så gick löpningen bättre än förväntat, sprang faktiskt 3km hyfsat enkelt, jaaaa det är inte långt men jag har sämst kondis så ge mig lite credd! Körde sen ben och lite mage.
 
Idag kan jag inte gå har brutalaste träningsvärken i benen och röven! For in med Räk till hippo och fokuserade på att få henne rund och avslappnad och wow vilken fin galopp hon bjöd på emellanåt, superavslappnad och bar sig hur bra som helst!
 
Åkte sen på gymmet igen, hade tänkt löpa men benen sa stopp så blev bara 2km powerwalk i uppförbacke och sen blev det lite bröst och mera mage.
 
Kommer förmodligen ha ont precis överallt imorn, men nu jävlar är det dags för att komma igång med träningen igen!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback