You get one more chance

Insåg nyss att jag inte suttit vid datorn sedan julafton, det är fan bra jobbat för att vara mig. Har helt enkelt inte haft lust eller tid till det så.
 
Hoppas iallfall att alla fick en bra jul och fina julklapar, jag fick mig minsann lite fint, som tex en kingsland tjocktröja och en kaffebryggare! Nu saknas bara lägenheten!
 
Annars har jag fortsatt trimma på med Räk och vi var tex inne igår och hoppade några språng och hon var finare än sist, dock fortfarande lite muppig och gjorde lite luftsprång här och där men hoppade bättre språng och var framme för skänkeln på ett helt annat sätt så kan inte va annat än nöjd ändå.
 
Idag blev det dock skritt på täcket utomhus i kylan men imornbitti blir det ridhus igen, det är ju tråkigt att det inte blir så mycket variation men vad ska man göra när underlaget är stenhårt?
 
På lördag är det iallfall Micke träning och jag känner mig laddad!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback