All that gold

Nu har jag äntligen bokat tid hos frissan och det känns väldigt behövligt! Mitt hår ser ju liksom för hemskt ut med jordens största utväxt och slitna toppar. Så blir både att klippa och färga och det kommer inte att bli blont, mer än så säger jag inte (A)
 
Idag så har jag psykologi prov så ska sitta och sista minuten plugga lite nu innan provet och sen slutar jag. Blir att fara ut med Gucci och förhoppningsvis går det att rida på åkern om inte snön är för djup och tung där, åkrarna är typ de enda ställena som inte är stenhårda och isiga. Så håller tummarna för det!
 
Annars ska jag vara en duktig flicka och sätta mig med gymnasiearbetet, måste ju börja lägga på ett kol!
 
 
 





Du är galet söt vet du det!

2015-02-27 » 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback