As it passes by

Det här måste ha varit bland de ovärdaste skoldagarna någonsin, har inte haft en enda riktig lektion idag, det har ju visserligen varit skönt men hade ju hellre spenderat den i sängen om man säger så!
For ut en sväng på Gucci med hacket när jag kom hem, han kändes pigg och glad och blev lite lätt i alla gångarter. Känns bra inför hoppträningen imorn^^
 
Annars har jag varit en husmorlig kvinna och plockat ur diskmaskinen, tvättat och lagat mat, jajjemen jag är grym!
 
Nu sitter jag i vardagsrummet med Strumpan i knäet och väntar på att Maja ska duscha klart så vi kan plugga tillsammans, eller snarare vara varandras moraliska stöd men det är ju mycket roligare att plugga om man är två!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback