Charge and go

Måste ju bara säga att Big Hero 6 är heeelt klart min nya favvo film, den är ju helt underbar och tror det är första gången jag verkligen asgarvat till en disney film!

Igår fick sig Gucci ett konditionspass i skogen bestående av mycket galopp och snöplumsning. Han verkade väldigt nöjd efteråt och vi var ute lite mer än 1 timma. Valde att plocka fram mitt gamla favvo bett gummi jaktstången och han verkade faktiskt trivas bra på det fortfarande, trotts att det var länge sedan jag använde det sist.
 
Idag så blir det att åka in till hippo och trimma lite i ridhus, det blir nog super!
 
Annars så blir det väl att jobba med gymnasiearbetet som gäller, sjukt drygt men men..
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback