Did I start the fire

Jag som trodde att jag skulle klara mig ifrån den där dunder förkyldningen...idag är min hals så dålig att jag knappt kan prata, den är sådär tjock att man inte kan hosta bort det heller, men det är ju alltid kul att låta som en döende valross för omväxlingensskull..
 
Igår så blev det snabbt hem och göra stallet innan det bar iväg för lite jobb mellan 16-21 vara ett ganska lugnt pass och det gick bara bra!
 
Idag blir det att fara ut och checka igenom Gucci att allt känns som det ska inför tävlingen i helgen samt packa, putsa och sånt där. Ska även mocka lite i hagen och sen städa hela huset eftersom mamma och pappa kommer hem imorn. Så en lugn fredagskväll blir det då inte...
 
Bjuder på en Japan bild, uppe i Oshiage Skytree!
 
Sen ska jag ta tag i att lägga upp Japan bilderna, fick en dator i födelsedagspresent och ska lägga in alla bilder och filmklipp där och sen när jag fått ordning på allt så ska det läggas ut!^^
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback