Directions

Nu är det såhär att jag behöver lite tips från mina kära läsare, jag vet att ni är några stycken även om ni inte är så högljudda^^ Men iallfall så har jag funderat länge på min nästa tattuering och jag har ett perfekt motiv men absolut ingen aning om vars jag ska sätta den, har funderat på att sätta den vid höften, typ bikini linjen, men känns lite halv tråkigt då den aldrig kommer synas, så ge mig förslag nu så jag blir en något visare människa^^
 
Vad tycker ni? är den inte perfekt!!
 
 
 





Antingen på ena skuldran eller vid revbenen ;D eller kanske till och med vid höftbenet upp mot mogen/revbenen :)

Svar: jaa jag har funderat på skuldran, jag ska sätta en text på revbenen senare så kanske blir lite too much att ha båda revbenen? har funderat mycket på vid höftbenet men man vill ju att den ska synas också (A)
Johanna Persson

2015-02-19 » 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback