I'll mend your heart

Idag blir det långdag i skolan, ska stanna kvar på min gymnasiearbetes lektion för att få lite råd av min lärare hur jag ska fortsätta med allt. Känns som om jag har tappat tråden litegrann och kommer inte riktigt ihåg vad kärnan i arbetet skulle va, då är man ju ganska körd direkt... men förhoppningsvis hamnar jag på banan igen efter lite samtal.
 
Annars så vilar ju Gucci idag som jag sa igår, ska bara göra stall åt honom och Iddy och sen vid 5 ska jag vara hos Rocket för då åker vi in på hippo. Förhoppningsvis är det inte knökfullt i ridhuset men det brukar ju vara väldigt fullt runt den tiden tyväär, Så får hoppas att han inte blir så stressad idag och sparkar så mycket så man inte råkar träffa något olyckligt ekipage, men det ska nog gå bra, får hålla lite uppsikt ifall han börjar jaga upp sig.
 
Smyger in lite Japan bilder här och där men jag SKA fixa med bilderna, ska bara ladda in allt på min nya dator och lära mig hur windows 8 fungerar..
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback