Im a maniac

Sååå lyx att få vara ledig en fin tisdag som denna!
Klev upp vid 8 och släppte ut hästarna och tog ut hundarna, låg sedan och segade i sängen till halv 10 innan jag satte mig med gymnasiearbetet som sakta men säkert börjar ta sin form, det gäller bara att komma igång!
Har även varit ute på en timmes promenad med vovvarna i fin vädret och lunchat hästarna.
 
Nu sitter jag här och funderar på ifall jag verkligen orkar fortsätta skriva gymnasiearbetet eller om jag ska lägga mig och se på anime istället, har ju sett ikapp alla 398 naruto avsnitt som kommit ut och nu när jag måste vänta varje vecka på att ett nytt avsnitt ska komma ut, vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv längre!
Ikväll väntar iallfall hoppträning, har ju inte hoppat ett språng sedan hippotävlingen så blir bra att få känna lite på honom innan tävlingen i helgen, och förhoppningsvis så har han huvudet med sig den här gången^^ <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback