It feels better in the dark

Min helg har varit helt fullspäckad!
Hade en jättebra födelsedag, blev väckt av älskling på morgonen då han hade både släppt ut hästarna och lagat frukost^^ For sedan ut med syster på konditionspass med hästarna och efter det åkte jag och Thai in till stan och åt lunch och shoppade lite,
på kvällen blev det att mysa ihop sig i soffan, se mello och en film. Blev väckt mitt i natten och fick reda på att jag var tvungen att jobba på söndag morgon så jobbad fram till 12, skyndade mig till hippo för att hinna till micke träningen och lånade ut ett bett till agnes, efter träningarna for jag och red Rocket som faktiskt skötte sig ganska bra, även om han sparkade ganska mycket så stressade han inte upp sig på samma sätt utan han behöll ändå huvudet på plats vilket ändå är positivt.
Hann bara vara hemma sen i 40 minuter innan Thai hämtade upp mig och tog med mig på bio tillsammans med Sebra för att se Kingsmen. Den var faktiskt riktigt bra ändå!
Sen när jag kom hem var jag så trött att jag trodde jag skulle spy, då är man trött kan jag lova!
 
Men har haft en väldigt bra helg helt enkelt!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback