Ripping out pages

Gucci var väldigt fin igår, han verkar trivas väldigt bra på  gummit fortfarande. Tingis älskade det bettet och han funkade jättebra på det tidigare också så förstår inte riktigt varför jag plockade bort det. Ska nog börja variera litegrann med det ändå!
 
Idag så är det äntligen fredag och solen skiner! japp ni hörde rätt det är sol ute och jag längtar efter att få komma hem och fara ut med min fina i skogen på en mystur!^^ Annars så ska vi faktiskt fira mig ikväll, jag fyller ju år imorn men eftersom mamma och pappa åker utomlands en vecka imorn så får vi fira mig idag istället, och ja ni hörde rätt de åker utomlands på min födelsedag, det borde ju va jag som får åka utomlands ;o fast det blir nog skönt för de att komma iväg^^
 
Asså hur söt är han inte!! <3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback