You did not break me

Känns stört ovärt att vara i skolan när man ändå slutar 10.45, men man ska inte klaga, hade ju kunnat ha lång dag istället!
 
Hoppträningen igår gick bara braa, han var väldigt fin och lätt i handen och då blev jag stundtals lite passiv, men det känns lovande inför helgen och det är egentligen bra att ha en träning med några små missar innan så man blir skärpt till tävlingen!
 
Idag så blir det att fara ut och rida lite galopparbete med Gucci när jag kommer hem, om det finns någon snö kvar i skogen vill säga... har ju varit plusgrader hela veckan och allt verkar smälta bort. Efter det så ska jag faktisk in på hippo för att hoppa en annan ponny, fick ett erbjudande från stöcke om att få börja rida och tävla Nappe, vilket känns lite lockande måste jag medge, det skulle ju vara lite kul att sätta sig upp på någonting färdigt och bara ha lite kul, men som sagt så går Gucci först! Men att testa skadar ju aldrig (a)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback