You flew away

Igår fick sig Gucci en liten lätt tur i skogen i alla gångarter efter hoppträningen i tisdags, han var lite små tjaffsig i munnen men var väldigt lugn och fin och kunde behålla lugnet i galoppen även på vägen hem, fina fina hjärta <3
 
Sen blev det att käka litegrann och se lite tv innan det begav sig mot hippo med Sussi och Nappe.
Måste bara säga, saaataannn vilken ponny! Nog för att jag alltid tyckt att han ser väldigt fin ut men när man red honom så smälte jag lite på insidan, den språngkurvan är inte dålig!
Han hade verkligen allt som jag söker hos en storhäst! Synd bara att han är C ponny haha.
Men det var en lite häftig känsla att kunna sätta sig upp och direkt hitta en känsla och hoppa några språng på 110 utan problem! Tänk om Gucci hade haft en sån språnkurva och sånt mod!
Verkligen en ponny som passar min ridning, uppåt framåt, men inte för stark och hoppar som en gud (A)
 
När jag kom hem blev det att käka lite middag och sen lägga sig i sängen och se anime, sen däckade jag och Thai vid typ 7 halv 8 och Thai sov sen heeela natten och jag klev upp vid halv 10 och matade hästarna innan jag somnade som en sten igen, riktigt riktigt skönt!
 
 
 





Härlig bild! :)

2015-02-12 » 15:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback