I'll show you how it feels like

Har kommit massor med snö och det har snöat heeela dagen, såå underbart! Har varit ute på en långtur i skogen med Gucci och han fick galoppera av sig litegrann på hacket, han skötte sig bara bra och oj så vi har längtat efter att få galoppera i snön!^^
 
Har precis landat hemma hos Thai igen och beställt min balklänning!! Ber till gudarna att den ska passa bara, annars blir jag väldigt besviken, i värsta fall får jag väll skicka tillbaka den, den kommer säkert att vara för lång men då är det bara att sy upp den, värre är det ifall jag inte får den över bysten...
 
Hade tänkt vara hurtig och fara och gymma idag men det har kommit så otroligt mycket snö att det är halvt kaos på vägarna så kände mig inte jättetaggad på att försöka ta mig in till stan då.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback