Wake me up

Känner mig duktig som har skrivit på gymnasiearbetet 2 dagar i rad nu och jag har skrivit en hel sida! :D Jag vet jag är sämst, men det går iallfall sakta men säkert framåt iallfall!
 
Igår blev det bara att göra stall och putsa upp utrustningen och packa en påse med grejer som jag ska ha med mig. Det var en passande dag för att låta honom vila iallafall eftersom det var slasksnöstorm typ, inte speciellt mysigt!
 
Men han har ändå gått rätt bra i veckan då det kom snö! I måndags hade vi galopparbete och i tisdags hoppträning och han var såå fin! Skritt och lite trav i onsdags och vila igår. Idag blir det nog att fara ut och galoppera lite mer, känna att han lyssnar både framåt och tillbaka, har dock bara ridit på hackamore hela veckan, förutom hoppträningen eftersom han och Leo haft lite för roligt i hagen igen och lyckats få upp hans mungipa -.-'
Men som tur är läkern den snabbt så borde inte vara några problem.
 
Vi kommer alltså vara 4 stycken i mina klasser på hippo, 4 stycken... så sjukt tråkigt, blir ju liksom bara en placerad då, känns ju väldigt roligt...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback