Just like i told you

Idag fick sig Räkan ett pass på åkern med gramanen med fokus på lite lösgörande och galopparbete. Hon skötte sig bra och gjorde allt jag bad henne om. Den största svårigheten är egentligen för mig att kunna ha ett jämtstöd i bägge tyglarna då jag lätt fastnar i vänster och inte får något bra stöd på höger. Så har det varit på alla mina hästar och jag tror det har att göra med det att jag är sne i höften vilket gör att jag hamnar lite snett och inte får samma kraft genom kroppen på den sidan. Men eftersom jag är medveten om det försöker jag träna bort det så gott det går!
 
Annars så är det snart dags att bege sig mott jobbet för ett 7 timmars pass, känns ändå som att det kommer bli en bra fredag!
 
blir mer och mer medveten om att jag borde färga om håret men det får härda ett tag till!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback