Sing along a little fucking louder

Ursäkta min frånvaro men har haft lite bloggtorka!
 
Idag så for vi i alla fall in till hippo för lite hoppning och jag säger bara wow vilken jävla häst jag har alltså! Hon var heeeelt fantastisk fin idag och hon var super lugn, jättelydig och på plats hela tiden. Tror dock att hon var lite trött också eftersom vi var ute och red galopparbete igår men samtidigt tror jag att det var bra för henne att inte vara överladdad. Men sen red jag fram med gramanen också just eftersom hon tidigare har varit väldigt spänd de tidigare gångerna vi varit på hippo men det var hon inte idag, näe men det finns inte mer att säga om detta pass än att faan vad fin hon är!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback