To create a new world

Min skrutta var självklart en stjärna idag också! Vi hoppade någon linje, en kombination, titthinder och lite annat och hon är så himla himla fin <3
Även om jag själv blir lite fegare i ridningen (inte så konstigt när jag inte är så van vid höjd än) när det kommer upp mot 120 så är hon så himla trygg och gör det jag ber henne om. Skulle väl säga att iallfall 4 av 5 språng blir bra men ibland så kommer vi lite nära och ibland lite stort men det är inga större missar. Men jag strävar ju såklart mot perfektion! Det tar ju ungefär ett år innan man har hittat alla knapparna och det ska bli så kul att få fortsätta utvecklas med min fina svarta för hon är helt fantastisk!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback