Feelings made of ice

Klev upp tidigt idag och släppte ut hästarna innan det blev dags för jobb mellan 8.45-13.00 så var ett kort pass idag, trotts att det var halvdåligt väder på förmiddagen rullade det på helt okej.
Kom hem och powernapade litegrann innan jag tog in Räkan från hagen som mest sprang omkring och var irriterade på insekterna. Eftersom hennes eksemtäcke inte andas och hon var väldigt långhårig så var hon väldigt svettig, bestämde mig för att inte rida idag och svampade istället av henne och sen fick hon stå inne några timmar och torka innan jag gick ut och rakade henne. Hon stod så snällt och verkade tycka det var skönt att bli av med lite lurv. Sen fick hon gå ut i hagen igen och nu står hon där och ser väldigt nöjd ut, hon får helt enkelt vara ute så länge hon ser nöjd ut.
 
Imorn jobbar jag mellan 8-14 och mot kvällen ska jag och Elin ut och rida och förhoppningsvis så sköter hon sig lika bra som sist!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback