Just sit back and relax

Hoppas alla hade en fin midsommar, själv låg jag däckad i min förkylning hela dagen vilket var mindre kul, men hade inga speciella planer heller men ändåå. Nu känner jag mig däremot mycket piggare så hoppas att förkylningen är på sluttampen i alla fall!
Idag har jag jobbat från 8.45 -15 och det har bara gått bra, det börjar rulla på ganska mycket med folk just nu och man märker att sommaren är på ingång! Låg ute och solade någon timma när jag kom hem, sen blev det lite middag och var till och med ute på en timmes powerwalk, blev rejält myggbiten men det var skönt att få komma ut.
 
Imorn är det fullt upp som gäller, ska fixa med Räkans försäkringar, fixa lite papper och åka och spana litegrann i hästshopparna efter lite fint!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback