Honest I was

Igår var typ världens härligaste dag! For ut och red Iddy tillsammans med Elin och Bulan och det var sååå härligt himlen var helt molnfri och det var såå skönt med sol! När vi kom tillbaka gick vi in till mig och kokade kaffe, gjorde mackor och åt lite glass ute i solen, det är fan sånna dagar man lever på!
 
Resten av dagen gjorde jag inte så mycket förutom att städa och jobbade lite på mitt gymnasiearbete som inte är så långt ifrån färdigt längre^^
 
Idag ska jag äntligen till frissan och klippa och färga! Ska bli kul med en förändring, en välbehövd förändring, känner att jag börjar tröttna på det där med att bleka utväxten hela tiden, men det kommer inte bli brunt! Ikväll är det hoppträning med Stöcke och förhoppningsvis är inte Lilla Grå allt för överladdad^^
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback