How do you do it

Förstår ni hur tråkigt det är att bo i stöcke när man inte har internet? Vårt internet har legat nere i prick en vecka och jag börjar få exsistensiell ångest över vad jag ska göra med mitt liv utan internet, jaa jag älskar internet..
 
Iallfall så gick dressyrtävlingen med Gucci jättebra, han såg superfin ut och Maja red jättebra, synd bara att det var 1 placerad då de kom 2a ^^
Ska lägga ut filmen när vi får igång internet igen, så kanske om ett år eller 2 -.-'
 
Igår var jag på hippo med Rocket som skötte sig super trotts att det var typ 12 andra hästar i ridhuset samtidigt!
 
Idag ska jag och Maja ut och rida Gucci och Iddy och sen ska jag väl försöka komma på något att göra tills jag får gå och lägga mig, cp internet -.-
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback