I feel closer to your heart

Idag har faktiskt varit en bra dag, bortsett från att jag sovit riktigt dåligt inatt att jag ville gråta när klockan ringde så har jag ändå inte känt mig helt död. Hade världens lugnaste skoldag och slutade 13.30, åkte hem och gjorde stall och tog hand om Gucci och åkte tillbaka in till stan för att möta upp Pontus. Gick förbi Carlings för att jag skulle köpa jeans och träffade världens trevligaste snubbe som jobbade i butiken som lyckades kränga på oss varsina par jeans haha, något över min tänkta prislapp men nu i efterhand känns det sjukt bra då jag sliter jeans som en galning! Sen käkade vi middag på Vezzo och det var såå trevligt, det är alltid lika kul att catcha upp lite grann och prata om allt från himmel och jord!
 
Nu ska jag nörda Game of Thrones resten av kvällen och försöka lägga mig tidigt, låter som jag ska jobba kväll imorn så då behöver jag va utvilad!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback