I'm here for you

Gick bara super för Maja och Iddy på tävlingen, känner mig ganska taggad inför att åka till bollnäs ändå och kolla på tävlingarna, lite tråkigt att inte vara med själv kanske men så får det va!
 
For med Gucci och red på stöckes ridbana lite lätt i alla gångarter, han kändes fin och ganska lydig. Annika Rydman tyckte han såg så trevlig ut så jag slängde upp henne på honom ett tag och det var inga problem, haha Gucci är så snäll så^^,
 
Känner mig sjukligt otaggad på skolan imorn men men what to do liksom...slutar iallfall vid halv 2 och ska fara hem och rida en snabbis innan jag träffar Pontus i stan för lite uppcatchning och vezzo middag!
 
Charmtroll <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback