I guess that's it

Igår hade jag min första lediga lördag på länge och den spenderades genom att göra absolut ingenting produktivt på hela dagen, det var bara en sån dag som man inte hade lust att göra någonting alls och allt kändes bara jobbigt, så jag såg 12 avsnitt anime istället, hehe...
 
På kvällen blev det i alla fall lite utgång tillsammans med Thai, Jesper och Charlotta, blev sen middag på Olles och lite drinkar innan det blev dags att fara hem, det var i alla fall en riktigt trevlig och behövlig kväll!
 
Kvällens roligaste var när Thai skickade mig till baren för att köpa en drink så länge den var blå och sen blev den grön istället, haha men riktigt god i alla fall!
 
Idag har jag jobbat mellan 12.30 till 19.00 och när jag kom hem pluggade jag lite svenska men har redan glömt vad det var jag läste...
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback