I wanna fly

Här var det dött ser jag! Men som sagt bloggtorkan är på högsta nivå nu...
 
Hur som helst har det inte hänt speciellt mycket under de dagarna jag inte skrivit någoting så till alla er som är så extremt fascinerade av mitt liv ( haha jag är så rolig, not ) så har ni inte missat någonting!
 
Näe men idag hade jag i alla fall skola till halv 2 och sen började jag jobba klockan 16 och det gick bara bra bortsett från att mitt alter ego Klant-Johanna dök upp!
 
Jag fick nämligen världens snilleblixt att jag skulle stapla alla stora kartonger,som vi använder till att slänga mindre kartonger i när vi packar varor, ovanpå varandra för att spara plats på lagret, sagt och gjort med lite jobb fick jag upp de ovanpå varandra och kände mig helnöjd! En kvart senare gick jag in i personalrummet och märkte att larmet hade löst ut av någon okänd anledning, efter ett tag dök Securitas upp för att kolla vad det var för fel på larmet och ganska snabbt kunde han konstatera att någon ( AKA Klant-Johanna) hade pallrat upp kartonger framför en larmsensor på lagret....
VARFÖR ÄR DET BARA JAG SOM LYCKAS MED SÅNT!?? Jag som tyckte jag var så himla smart som sparade plats...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback