Let me look into your eyes

Idag har jag varit i stallet i hela 5 timmar, det känns riktigt skönt faktiskt och att det i princip har regnat hela tiden har inte gjort någonting!
 
Började med att fara ut till Håkmark och rida Doris, drog fram lite travbommar och gjorde ett "räcke" som var typ 40 cm som jag galopperade över och tränade på att reglera henne, hon skötte sig bara bra och det var väldigt kul^^
 
Efter det åkte jag till Rocket och höll lektion för Kalle och det gick helt okej, började väldigt bra, sen blev det lite trassel där i mitten men sen så avslutades det bra, det är bara att traggla vidare!
 
Nu har jag precis duschat och lagt mig i soffläge, där kommer jag stanna resten av kvällen!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback