Speaking is silver but silence is gold

Idag har jag inte gjort någonting produktivt alls! Eller joo, jag var ute och red Iddy en sväng imorse, blev väldigt lätt i skritt och trav då hon håller på att sättas igång men hon var som en liten duracell kanin och blev jättearg när hon inte fick springa på hemvägen och ställde sig och studsade inne i en gran, men sånt är ju också gulligt -.-'
Annars har jag legat i soffan hela dagen fram tills det vankades personal möte vid 19 och det bjöds på fika.
 
Har ju långledigt denna helg och jobbar dessutom ingenting, lite skönt men samtidigt tråkigt då jag har absolut noll saker inplanerade förutom att rida Doris fredag,lördag och söndag och på söndag ska jag vara med på banträning med henne^^ det ska bli superkul, ska bara hoppa 90 cm men skulle lika gärna kunna hoppa bom på marken bara för att det är så kul att få göra något igen^^
 
Kan dessutom meddela att jag har sinnes träningsvärk idag i ljumskarna! Snacka om att man tappar sjukt fort!
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback