We are like magnets

Idag drog jag en välbehövlig sovmorgon, ibland får man unna sig sådant! Hoppade i duschen och gjorde mig i ordning för att åka in till stan och möta upp Pontus för lite sällskap och att lämna tillbaka hans jacka. Självklart så glömde jag hans jacka hemma också, hehe kalla mig sämst!
 
Blev att käka lite kina buffé på Eastern och sen blev det en Frappe på Espresso hous, det var riktigt nice faktiskt!
 
Kom hem och det bjöds på grillat, Thai kom förbi ett tag och färgade håret, han har bestämt sig för att bli ljushårig igen, han åkte dock härifrån med ginger hår så omgång 2 med blekning kommer nog att ske snarast!
 
Nu ska jag se film med Maja och Henke och Strumpan såklart! <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback