When all the lights fade out

I helgen har det vankats jobb för min del, inte helt fel det! Har varit mycket att göra men då är det också som roligast, även om det ibland blir stressigt.
Imorse var jag även på hippo för att vara lite hästskötare åt Bettan som skulle tävla Doris och de gjorde en superfin debut i 110, synd bara att orken inte höll i omhoppningen då hon drog på sig för många rivningar, men hon har verkligen en superinställning och är sååå schysst!
 
Fick en fråga föresten vad jag ska göra efter gymnasiet, och som det ser ut just nu så har jag en 75% tjänst till hösten på Ica och kommer jobba under sommaren också så jag kommer ha en fast anställning, vilket känns hur bra som helst! Sen hoppas jag att jag har en häst också såklart, har absolut inga planer på att plugga alls som det ser ut just nu men man vet ju aldrig hur det bli i framtiden!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback