I wanna feel it

Hoppträningen kan vi ju helt enkelt bara stryka ett streck över, surare mupphäst får man leta efter. Hon blev verkligen riktigt jävla förbannad när man satte press på henne och hon skicka mig i backen 2 ggr och det händer sällan! Lyckades självklart landa på höften, sammaställe som jag tryckte till när vi gick omkull men den verkar ha gått tillbaka sig nu iallfall, andra gången landade jag på fötterna så det var ju snyggt. Hinderna var absolut inga problem, hon hoppade jättefina språng det var bara allt det där emellan som gick mindre bra om man säger så -.-'
 
Så idag tog jag henne på banan och red igenom henne ordentligt och ibörjan var hon ganska dryg och grinig men kändes ändå ganska nöjd över att få göra något. Hon är nog ingen häst som man kan låta stå, men vad ska man göra när man åker bort.
 
Så känns lite surt att hon måste vila igen i helgen men men, jag får ta konsekvenserna av det sen... imorn ringer klockan halv 6 för 7 går flyget mot huvudstaden med Pontus för att få se mina favoriter live!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback