You can have my heart

Klev upp strax efter 8 imorse och skjutsade Maja till skolan och gick och la mig igen tills Pontus kom förbi med bullar och glass och julmust, hur bäst får man va? Blev lite uppcatchning från den senaste tiden och planer inför nästa helg då jag återigen rullar mot huvudstaden men den här gången med Pontus för att se bästa BMTH och jag tror inte ens ord kan beskriva min tagg!! Har åtminstånde under veckan lyckats lokalisera hur man tar sig till Fryshuset (haha lyckades åka fel när jag skulle tillbaka till lägenheten så därför vet jag) för vi kommer att köa från senast 12 på dagen!
 
Känns ju dock lite skrockfullt att flyga fredag den 13, och att planet lyfter 7 på morgonen ;S Men var billigast att boka att man åkte tidigt på fredag morgonen och flyger hem sent på söndagkväll så vi har i princip 2 "dö dagar" i huvudstaden men det ska nog gå att fylla ut de!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback