You'r a miracle

Haft feber större delen av denna dag också, men inte riktigt lika mycket som igår. Har iallfall sovit/vilat större delen av dagen förutom då jag följde med in på Hippo med Räkan och hon kändes faktiskt riktigt trevlig och hör och häpna var hon inte grinig en enda gång, ibland så blir man inte klok på denna lilla häst.
 
Imorn så ringer klockan tidigt för jag ska upp och åka till Vännäs med Räk för ett besök hos Equiteraput och det ska bli väldigt intressant att höra vad hon säger och förhoppningsvis kan jag lära mig några knep och lite stretchnings övningar. Just när det kommer till muskler och sånt har jag väldigt dålig koll så det blir säkert lärorikt för mig också!
 
Sen jobbar jag mellan 15-21 det blir säkert bra!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback