They'll remember me tonight

Sovit som en sten inatt och det var nog inte konstigt heller med tanke på att jag sov ca 3 timmar natten till söndag... att dela hotellrum med pappa är som att sova i ett sågverk, han snarkar nå så jääävulskt och inte vaknar han heller när man typ skriker på honom att sluta, haha asså jag kastade kläder på honom för att han skulle vakna och sluta men inte ens då vaknade han... 
 
Iallfall så fick Räkan sig en tur i skogen på hacket tillsammans med Maja och Iddy och hon var snäll och kändes fin, fräsch och väldigt nöjd, min finaste mupp.
 
Annars så har jag gjort ett tappert försök att packa en väska inför imorn eftersom jag åker till Stockholm en vecka för lite kompishäng vilket ska bli riktigt kul!
 
Räkan får alltså en lugn vecka då Maja ska rida henne några dagar och jag hoppas att hon sköter sig och inte dödar min kära syster eftersom hon kan vara användbar ibland!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback