Dont tell me what I should feel

Hoppträningen idag gick faktiskt bra, hade förväntat mig att hon skulle ha lite psyk men hon var faktiskt lugn.
Dock så blir hon så stört muppig när det är trångt i ridhuset och fullt av hästar att hon inte alls vill gå fram för skänkeln -.-'
Men hon hoppade fint även om jag kände att jag inte fick igång galoppen riktigt. Hade velat att hon var lite mer engagerad. Vi hoppade en liten kort bana på ca 110 och sen hoppade jag om de 3 första hinderna på 120 bara för att känna lite på höjden och det var inga problem! Fina tjej <3
 
Imorn ska hon skos och det är verkligen på tiden! Sen ska vi ut och rida i skogen och fokusera på att hon ska gå fram för skänkeln eftersom jag inte tyckte hon gjorde de idag.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback