I will follow you

Måste bara en en gång säga hur mycket jag älskar BMTHS nya album, idag släpptes det på spotify och jag tycker att alla ska ta ock lyssna! De har verkligen fått ett helt nytt sound, Ollies röst låter faktiskt bättre än förväntat på sång och det är så musikaliskt vacker och varenda låt är klockren!
 
Idag så blev jag iallfall väckt av Maja vid typ 7 på morgonen...men hon gjorde frukost åt mig så man kan ju inte klaga. Skjutsade henne till skolan och sen blev det ett morgonpass på gymmet. Med fokus på mage och ben. Hade egentligen tänkt köra kondition men fick mjälthugg direkt så sprang bara 1km som uppvärmnig istället.
 
Vid 14 ska jag iväg och rida Rocket, det var ett tag sedan jag red honom själv och inte höll träning men eftersom han inte har varit fräsch och han har tagit de lugnt ett tag ska jag kolla hur han känns nu, 
Räka ska få följa med ut på en tur med Iddy ikväll, de blir säkert bra!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback