Im under your spell

Idag fick sig Räkan en tur i skogen, skorna sitter så pass dåligt att jag försöker spara lite på de så jag kan rida träningen på onsdag (hon ska skos på torsdag) Men hon fick iallafall gå i alla gångarter och hon var riktigt fin faktiskt. Inge brunst fasoner idag!
 
Annars blev det ett pass på gymmer idag, sprang 3km och se körde jag biceps och bröst. Löpningen gick faktiskt riktigt bra och funderar på om jag ska försöka ta mig över 4 km imorn! Jag tar mig iallfall sakta men säkert framåt. en dag kanske jag blir en riktigt hurtbulle ( eller inte )
 
BTW VILL JAG ATT SÅNNA HÄR MASKINER SKA FINNAS I SVERIGE, DE FINNS ÖVERALLT I JAPAN OCH DE ÄR SÅ SMARTA OCH DRICKORNA KOSTAR BARA CA 7 KR
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback