That's the only thing that counts

Känner att jag alltid blir sjuk i mest olägliga situationerna, som nu har jag gått och blivit förkyld med halsont, huvudvärk och känner mig allmänt hängig, perfekt timing inför tävlingarna i helgen...
Har iallfall varit där en stund på förmiddagen och hjälp till och kollat och banorna som byggs känns ganska enkla så jag hoppas att det håller i sig så hela helgen. 
Red Räkan en stund på banan idag för att känna igenom henne lite och bortsätt från att hon var lite dryg när det började blåsa och att hon ibörjan inte riktigt ville ta vänster skänkeln så kändes hon fin så jag hoppas att det går bra imon!
 
Skulle vara roligt att få fina nollrundor i kroppen!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback