We'll make it

Då var tävlingsdebuten gjord och jag kan inte vara nöjdare, hon var verkligen såååå fin!!
 
i 1m var hon väldigt taggad och lite all over the place inne på framhoppningen men sen inne på banan skärpte hon ihop sig och kändes lugn med mig och hoppade superfina språng, bortsett från att efter hinder nr 1 blev hon arg i svängen mot 2an (som låg vid ingången) så hon stannade och slog mot skänkeln och studsade runt litegrann så fick tyväär 4 fel för det men annars var hon felfri på hinder!^^
  
 
i 110 så kom vi ut lite tidigt på framridningen och hon kändes nästan lite loj emellanåt och fick inte alls samma känsla men sen inne på banan så taggade hon till och var allt annat än lugn vilket jag inte riktigt hade räknat med så jag kom inte riktigt till ridning alla gånger och sen höll hon på att skjuta mig ur sadeln på första språnget och jag fastnade lite i handen till 3an som vi rev men annars var hon superfin även där även om det blev lite hastigt.
 
 
 
Kan verkligen inte vara nöjdare och imorn rider vi 110 och förhoppningsvis går det super!^^






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback