fill my broken lungs

Jag tror inte ens jag kan beskriva hur fucking jävla less jag blir över att tävlingarna i mars är inställda pga misstänkt hästinfluensa på anläggningen. Blir så jävulskt besviken för jag var så sjukt taggad och jag hade gärna velat ha en tävling i ryggen innan jag ska debutera 120 på tävlingen därefter om allt går som planerat men du känns det ju oklart ens om när vi ska få komma in och ens träna...
 
Hur som helst var Räk en liten stjärna på hoppträningen i onsdags, verkligen huuur fin som helst hela träningen tills de sista 5 minutrarna -.-' Jag tror hon blev väldigt trött då vi hoppat en del höga språng på 130 och jobbat mycket med hörnpaseringar och formning som hon tycker är dö jobbigt, för vi skulle vända upp på en linje från långsidan och precis när jag känner att nu har jag 4 språng kvar till hindret och jag har min distans så känner jag att hon trycker på med bakdelen och jag tänker "sådär ja nu tar vi distansen" och istället hoppar hon rakt upp i luften och vänder bort huvudet så jag gör en snygg volt och landar på fötter -.-' Oh well, fick igenom det iallfall men det kändes lite irriterande ändå, för även om hon blir trött så är det inte okej att bli arg.
Men hon gör stora framsteg så jag är väldigt nöjd med henne ändå och det kändes otroligt kul att hon hoppade så bra på de störra hinderna utan att det ens känns svårt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback