I will stand by you

I helgen var det Erik Berggren träning och det var min och Räkans första tränings helg för honom och jag måste säga att jag är jättenöjd, verkligen! Både med träningens upplägg och min kära häst såklart!
Fredagen inleddes med ett svettigt pass som bjöd på evights övning över studs på båda kortsidorna och ena långsidan och Räk tyckte det var jobbigt och muppade lite ibörjan eftersom vi började i hennes sämre varv men det släppte snabbt. Sen avslutade vi med att hoppa en liten kort bana av några linjer och första rundan när det var jättelågt var hon väldigt ofokuserad men sista när det var några snepp högre hoppade hon riktigt bra!
 
På Lördagen var det mer fokus på bana och att känna in avstånden och man kände att Räkan var lite mör i kroppen men jag tror hon behövde det för hon var verkligen såå fin, på bra humör och hoppade superfina språng.
Haha fick inte riktigt igenom halvhalten in till sista räcke räcke kombinationen så hon höll på att skicka mig ur sadeln i utsprånget, men satan så fint hon hoppar min lilla mupp <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback