Do you fear the dark

Igår hade jag min första lediga dag på en vecka, gjorde inte speciellt mycket alls, åkte till Hööks med mamma och köpte nya sporrar, ett par 3mm med kula (har ju bara ponnysporrar annars) och ett nytt innetäcke till Räkan. 
På kvällen blev det att åka in till hippo för lite trim men det var så otroligt mycket hästar på ett halvt ridhus så det blev inte så mycket effektiv ridning, hon var lite muppig i galoppen i början och sparkade lite men gav sig ganska snabbt då jag blev arg på henne, hade dock velat rida på henne mer men vågar inte riktigt när det är andra hästar överallt. Men det fick duga.
 
Idag har jag hunnit vara inne i stan och växlat lite pengar inför Las Palmas på söndag och även hunnit med ett pass på gymmet, japp ni hörde rätt jag var på gym, dock blev det bara lite lätt löpning eftersom jag har hoppträning ikväll och behöver ha ork kvar till den.
Förhoppningsvis är Räk på bättre humör än sist men man vet ju aldrig, säger bara surston...
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback