No one wants to hear you

2016 nytt år och nya möjligheter (samma skit man säger varje år) men iallfall så har jag inte direkt några nyårslöften men jag har en del saker som jag vill ska hända eller åstakomma under 2016
 
1. Jag vill flytta ut och skaffa en egen lägenhet
 
2. Jag vill rida 120 med Räkan och kvala 130
 
3. Jag vill se BMTH igen
 
4. Jag vill lära mig mer Japanska
 
5. Skaffa fler tatueringar
 
6. Bli bättre på att ta hand om mig själv, både psykiskt och fysiskt
 
7. Resa till Japan 
 
Den sist nämnda är väl egentligen det jag vill mest, men det lär knappast hända det här året om jag inte har väldigt tur.
 
Inga av dessa saker känns annars omöjliga. Att kunna rida 120 med Räkan borde jag kunna göra i år och ganska snabbt in på säsongen ifall ingenting ska börja jävlas. För det är ju nackelen med att ha häst, det ska alltid jävlas när man behövder det som minst!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback