Punch back

Gott nytt år på er, hoppas erat nyår varit bra för min var faktiskt rätt så bra. Kanske inte riktigt var min typ av människor där, men alla var trevliga, jag fick i mig lite för mycket vin och vodka men klarade mig fin fint ändå men bestämde mig för att signa ut och gå och lägga mig vid 1 tiden och vaknade upp idag oförskämt pigg faktiskt, men det är alltid skönt! Jag och syrran käkade lite dagen efter mat på Subway och sen blev det hem och sova lite till innan vi drog in hästarna till hippo.
 
Räk fick sig lite trimm och hon var verkligen så sjukt fin, riktigt bärig och rund i galoppen och muppade sig inte alls annat än i byterna ibland. 
 
Imorn rider jag första Micke träningen med henne och det ska bli spännande, risken finns dock att hon är riktigt muppig eftersom det är första gruppträningen och hon inte är hoppad regelbundet sen träningarna slutade men det är bara att försöka hålla henne på bra humör så ska det nog gå bra^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback