And then i do it all again

Snacka om att vår vädret börjar komma, såå underbart! Har varit ledig idag och kunnat passa på att njuta lite av solen och Räk fick premiära naken nån timma i hagen mitt på dan.
Var även en sväng på stan och gjorde lite ärenden och sen drog jag in Räk till hippo för att trimma lite i ridhuset.
Det känns att hon är stel och "oriden" då vi inte kunnat va inne och trimma på ett tag men överlag så skötte hon sig bra och höll humöret uppe^^  Dock så har jag så himla svårt att få henne att ta stöd på högertygeln, tips?!
 
Imorn så skulle jag egentligen va ledig men får hoppa in och ta ett pass ändå, sen väntas hoppträning vid 6 och förhoppningsvis går det lika bra som i helgen!^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback