Now and then

Gårdagens hoppträning på stall Peka kan vi ju helt enkelt stryka ett sträck över. Jag har uppenbarligen glömt bort hur man rider och det var längesedan jag kände mig så extreeeeeeemt jävla värdelös som då. Jag fick bara inte till känslan och hon var egentligen på bra humör och väldigt taggad men blev såklart lite grinig när jag satte henne i sånna dåliga siuationer. Hur som helst så känns ju hon iallfall bra så det är ju positivt, jag själv borde få en kula i huvudet..
 
Idag så for vi ut och skrittade i en timma och det var lite blandat, då hon blev rädd för en gubbe i skogen och sen en annan dumjävel som kom på spark så hon höll på att avlida och fick smått panik och hoppade över en snöhög och rakt ut på en åker. Hur svårt ska det vara att stanna och vänta om man ser att hästen blir rädd? Idiot...
 
Annars så är det Erik Bergren träning i helgen och trotts gårdagens usla träning så känns det bra att ha fått ett par språng i kroppen innan. Förhoppningsvis kommer det gå bättre då!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback